Tema: Re: Q: Android programos "nemokamai"?
Autorius: padugne
Data: 2011-05-29 23:42:33
On Sun, 29 May 2011 17:08:02 +0000, Darkalas wrote:

> "Ismanus" mano suvokimu turi moketi daugiau negu "kvailas". Siaip nieko

Tai jis ir moka daugiau. Pvz leidzia instaliuotis tau reikalingus appsus
beigi veliau juos pavezha. Kvailas to neleidzia.

> ir nepavogiau, nelabai man tas igo reikalingas. O tais profailais
> pasitenkinu tik 2 automatizuotais pakeitimais per para, nes moketi kad
> ir 5eu uz toki sh man tikrai neatrodo protinga. Bet gavosi taip, kad

Tai jei nebutu protinga, tai niekas uz tai 5eur nereikalautu. Butu kruva
nemnokamu arba uz 99ct.

> Voice recorderis savo esme nera kazkas labai specifisko. Aplamai tas

Yra. Amerikoje daug kur tai banaliai nelegalu. Reiskia kaip gamintojas
gali mikliai atsidurt teisme kaip nusikaltelio "pagalbininkas". Ir ju
tradicijom gaut kokia nors visiskai idiotiska bauda.
Be to jei paliksi atvirtai prieinamus rekordinimo interfeisus tai yra
darvisai reali galimybe, kad kas nors kam nors ikis toki uzmaskuota
recorderi, irasys pokalbius, o nukentejes tave kaip gamintoja paduos i
teisma moraliniu ir materialiniu nuostoliu kompensavimui.

Todel ir rasiau kad tai labai specifinis featuras. O kadangi zumzungui,
htc ir pan siuo metu idomiausia amerikos rinka, tai ir fycias jie daro
pagrinde i ja orientuodamiesi. Taip kaip jie pasako ju juridinis skyrius.

Tai pirmyn :)
O seip tai daugiau nepirk to zumzungo.

--
kthxbai.