Tema: Re: padugne "prikarksejo"
Autorius: padugne
Data: 2011-04-22 12:15:27
On Fri, 22 Apr 2011 12:09:22 +0300, amenox wrote:

> Na aš suprantu kai buvo fonai su mažais ekranais, kai buvo erdves
> fantazijai išdėliot mygtukus ir padaryt kažkokį mandrą dizainą. Bet
> dabar kai fonas tai LCD ekranas su rėmeliu tai kažkaip sugalvot kažką
> ypatingo na nežinau. Jei obuoliai pirmieji užapvalino korpusą tai ką
> daryti kitiems? Daryt juos trikampiais kiba? Panašius fonus daro ir kiti
> LG, HTC.  Dabar visi tą ifoną kopijuoja. Meizu pirmieji nukopijavo ta

Velgi, neapsimetinek slanga. Dievazi, jau darosi nuobodu.

Kalba toli grazu ne apie uzapvalintus kampus. Pvz toks GalaxyS savo
panasumu i iphone3g is esmes skiriasi nuo HTC produktu. Kaip ir kiti UI
elementai.

> ifona, netgi nenukopijavo, o sakyčiau nuklonavo, tavo duotas
> paveiksliukas beje labai jiems tinka. :) Ir ką? Gavo klyzmą? Ne, nes
> nelindo į JAV rinką.

Gavo rimta klyzma net ir pas save kinijoje kur begediskai kopijuot
tradiciskai yra garbingas uzsiemimas:
http://www.engadget.com/2010/10/09/meizu-m8-ceases-production-amid-
pressure-from-apple-and-intellec/

--