Tema: Re: teisnys: Nokia+Microsoft
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-09 11:07:17
na, tiesa pasakius kaip tik ivairove sumazhejo - praktishkai dings symbianas
(kas matyt yra gerai) - ishskyrus katik ishleista E7:) - 500euru uzh mirusia
platforma - woohoo!!:) Ir nebedevelopinamas meego (ishskyrus inteli, bet jis
tik tablems)... Imho win phone'a gali atgaivint tik win8 ishleidimo
paspartinimas (pirmi vaizdai, kaip windowsai valdomi telefonu vartymu ir pan
atrodo... idomiai, tiesa pasakius nezhinau ar ash to norechiau, bet
idomiai:)