Tema: Re: Groundhog: kas naudojates?
Autorius: Memba of board
Data: 2010-11-17 00:21:57
as ji buvau instaliaves pries kelis men., bet butent del lievos aplinkos ir 
isinstaliavau.
pagal parasyma vaizdelis turi stipriai pageret, teks testuot :)
sekmes tobulinant ;)


"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message 
news:ibuuo6$fcc$1@trimpas.omnitel.net...
>
> opensoursinimo proga pasiemiau pasiziuret kas per daiGts. Vaizdelis
> pernelyg nedziugina. Vaikinas panasu kad darbstus ir seip ne gobshas, bet
> linkes i spaghetti stiliu. Na, bet kadangi free tai ner ko bambet.
>
> Dar nenusprendziau ar verta imtis jo remontais ir velesnem diskusijom su
> autorium (jam nebutinai patiks mano pakeitimai) ar tiesiog padet i sali
> ir rasytis savo nuo nulio. Jei prisiruosiu.
>
> Anyway, kol kas nusprendziau uzsiimt optika. Ta kvaila melyna juosta
> virsuj pakeiciau standartiniu androido titlebaru, viska perkonvertavau i
> juoda fona (kad supyptas AMOLED'as nevalgytu tiek elektros), praretinau
> niufsgrupu saraseli.
> Sekantis todo yra kiek grazesne threado isvaizda. Plius nevirskinu to
> vartymo didelis subjectas -> mazas autorius ir atvirksciai. Arba taip
> arba kitaip, bo dabar baigiu issinarint akis. Ir dar pridesiu zinutes
> dydi + postinimo laika.
> Dar prametysiu tuos amzinus kvailus klausimus "ar norit parsisiust
> headerius?". Sakyciau arba siustis automatiskai (fone) arba grynai
> rankiniu budu. Bet ne uzknisinet amzinais klausimais.
>
> Sekantis todo yra paremontuot buga quotinime, matomai neiskaiciuoja "> "
> ir po to kvailai suwrappina rezultatus.
>
> Na dar kitos smulkmenos tokios kaip neteisingi postu kiekiai toj melynoj
> antrastej, nes del polinkio i spaghetti stiliu jis juos skaiciuoja gal 4
> skirtingose vietose ir visose klaidingai, nes pamirsta kaip priklauso
> inicializuot.
>
> Sekantis momentas butu kiek paremontuot pati zinuciu saugojimo/
> threadinimo algoritma, bo dabartinis bent jau atrodo kiek neoptimalus ir
> stabdo.
>
> Kas dar kam kliuna, arba gal turit kokiu nors genialiu ideju/noru?
>
> -- 
> kthxbai.