Tema: Re: Windows Phone 7 review
Autorius: padugne
Data: 2010-10-10 21:25:28
On Sun, 10 Oct 2010 16:30:18 +0300, Vytautas S wrote:

> music huba, tai manau logiska manyt,kad bus galima klausyt muzikos
> belekur. Daugiau realaus multitaskingo pritaikymo nelabai ir matau
> paprastiems useriams. O tokie kaip copy paste tai manau su artimiausiu
> didesniu update'u atsiras (ir nemanau, kad tai bus WP8). Atminties

Dar yra visokie Navi ir pan reikalai. Bet didieji Navi gamintojai manau
specialu m$ palaiminima ir tuo paciu reikalinga multitaskingo
funkcionaluma.

Tai beje vienas is mazaminkscio "purvinu trick'u". Jie oficialiai pasake,
kad tam tikroms savo pasirinktoms firmoms duos daugiau teisiu nei
likusioms. T.y. jei esi storas mazaminkscio draugas, tai galesi
suprogramuot tai ko mazesni tavo konkurentai negales suprogramuot is
principo. Mazaminkstis taip pat panorejes uz tai gali pareikalaut belekiek
pinigu. Taip pat karta daves teises betkada gali jas ir atimti.
Zodziu ziaurus "neteisingumas" ir taip pat rizika.

> korteles slota tikrai galejo idet, butu visai nieko tarkim 8gb minimum
> +sd card slotas, kam maza tas nusipirks kokios nori talpos ir kokio nori

Korteles slotas smartfone nelabai prasmingas, nes sukelia kruva idejiniu
problemu. Vel prasideda dilemos kur seivinti failus, kodel muzika ir
appsai instaliuoti i kortele neprieinami is kompo ir t.t. ir pan.

Galu gale, be poros geeku tu korteliu realybeje niekas ir netrauko. Kitaip
butu kruvos skundu del to, kad jos dazniausiai pasleptos po akumais. O
dabar kazkaip niekas "nepastebi".

> greicio. Panaudojus androida man jis pasirode labai nepatogus, nulipus
> nuo dumbphone'o prie android atlikti paprastas uzduotis uztrukdavo
> gerokai ilgiau ir viskas kazkaip keista buvo. Manau WP7 bus patogu
> naudot visu pirma kaip telefona, o ne kaip zaisla. O tas uzdarumas

WP siuo poziuriu niekiek nesiskiria nuo androido. Neisivaizduoju kodel jis
"kaip telefonas" turi buti kuom nors patogesnis uz androida ar iphona.

--
kthxbai.