Tema: Re: GPS harwaras
Autorius: sail
Data: 2009-04-07 16:55:51
Ok, uzskaitom tavo nuomone. As ir bandau susidaryt ispudi is kitu patirties,
o tai jau turiu 3 navigatorius - kitaiskas 4.3" su standartine matrica (bet
man per tamsus), Nokia N82 (kol kas jai i masina pirmenybe), ir Garmino
Etrex Legend'a motociklui.

Bet visi tik is bedos atlieka savo funkcija - pvz Etrex'ui galva susisuka ir
pameta palydovus vidury lauku atviram matomume, ir atminties tik 8 Mb, ir
neaisku, kokius zemelapius i ji kist su juodai baltu ekranu, kol kas LKMZ
idetas.

Nokios ekranas mazokas.