Tema: Re: Garmino HW klausimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-04-01 19:45:22
"svaika" <svaika@_triti_micro.lt> wrote in message
news:gr029f$g86$1@trimpas.omnitel.net...

> Gerai, matau suabejojai mano kompetencija:
> 1. Aparatas Nuvi200
> 2. Po lipduku 2 varzteliai T5, po to mazu kryzminiu...
> 3. Baterija: 3,7V 1,25Ah, Li-ion

Garmininis pakrovejas pakrauna mazdaug per valanda (tiksliai nematavau).
Akumuliatoriaus  talpa (pats rasai) 1,25Ah. Kad ikrauti toki akumuliatoriu
per valanda, jam reikia ne maziau 1,25 A sroves.  Mano turimas pakrovejas
duoda 1A. Taigi, jis gali ikrauti si akumuliatoriu per 1,25 val. Greiciausia
per tiek ir ikrauna (tiksliai laiko nematavau). Ikrauna ir tuo atveju
(aisku, ne per valanda su trupuciu) , jei navigarius buna ijungtas (pvz
klausausi muzikos ar nagrineju zemelapi kelioneje) . Zinant, kad is
akumuliatoriaus jis dirba max 5 val , reiskia jo imama min srove - 250 mA.
Jei ijungtas visu ryskumu apsvietimas, man jis issikrauna gerokai greiciau,
reiskia, ir srove naudoja didesne.

> 4. Naudoju pakroveja BUTENT 0,2A (tokia max galima stabilizatoriaus srove)

Akivaizdu, kad kraus jis ta akumuliatoriu ilgiau, negu 6 val (!!!) Kazi,
kiek tai sveika akumuliatoriui, kuriam gamintojo numatyta krovimas per
valanda??

Sekantis dalykas, kadangi garminas praso 1A, o tavo stabilizatorius
atidavineja max 0,2 A, tai itampa, akivaizdu, krenta. Kaip i tai reaguoja
garmino elektronika, tezino dievas. Taciau kad jai tai sveika, netikiu.
akuma krauni mazesne itampa....

Trecia, jai ijungi aparata krovimo metu, tai pakrovejo sroves neuztenka net
aparatui maitinti... Kaip pacio aparato elektronika reaguoja i mazesne
itampa, velgi nezino niekas. Neskaitan to, kad maistblokiui atiduodant max
srove turi isaugti pusacijos, kurios tikrai nerideda sveikatos garmino
aparatui....

Taigi, tavasis

> 5. Manau kad per metus jau TIKRAI butu supleskejes

Darom isvada : Jei nesupleskejo, tai esi laimes kudikis. Paemus kita panasu
maitinimo saltini  (gal kinientis ides prastesni stabilizatoriu) pasekmes
neprognozuojamos...   Taigi, sutaupius 60 lt uz originalu maitinimo saltini
labai didele tikimybe supleskinti irengini, kainuojanti daugiau 500lt (o gal
ir ~1000lt).   Jusu teise rinktis....  :-)))  Patinka man zmones, kurie
nezino, ka daro, ir dar dziaugiasi, kad, mol man va dar nesupleskejo....
(Juk garminas ne siaip sau sujunge kistuko kojeles taip, kad kito maitinimo
saltinio neikistumete.)

Audrius K.