Tema: Re: CROSS: Apklausa. internet domenas naujam serveriui
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-03-27 10:19:32
"Nerijus" <nerijus@vil.lt> wrote in message
news:obad2f$st5$1@trimpas.omnitel.net...
> Elementaru.
> Jei rashyba tokia, kad nikuja neishtarsi (tipo JCDeacauX, ar kaip te tas
> shudas rashos) tai taria kaip lengviau.

nu nu. dar ne tokius analogus puikiausiai islemena, cia kazkur kitur esme
slypi :)

> Nu o jei rashyba -+normali, tipo BMW, tai ir taria atitinkamai, Be En Ve
> (ir atkreipk demesy jokiu ten dabljUUU).

teorija nebloga, tik nesupratau nejaugi tu tikrai lygini zodi JCdecaux su
kokiu Renault? Mano galva renault lengviau ir naturaliau istart nei kazkoki
jcdecaux, bet vis tiek VISI taria RENO. tai vis gi, kaip cia yr?

> Ko cia nesuprast? Viskas elementaru.
> Nepamirshk, kad yra daug zhmoniu kurie tos supyptos anglu (francuzu,
> vokieciu, etc.) kalbos ne nezhino, todel tiketis ish ju maikrosoft, kai
> aishkiai parashyta mikrosoft yra labai naivu.

naivu, bet kazkodel kitus aplinkui girdimus ne ka lengvesnius zodzius
ismoksta. manau dalis problemos psichologijoje