Tema: Re: Lietuvos offroad Android
Autorius: =G=
Data: 2015-06-11 11:43:15
Užstrigau su OziExploreriu. Kažką, matyt, praleidžiu, o Youtubas nerodo
to ko reikia. Kalibracija lyg ir pavyksta, bet įkėlus į Androzic folderį
telefone, appsas meta klaidą "Map index error. Antakalnis 2.ozf.map:
length=181; index=-15933680". Viską darau tokia eiga:

1. Atsidarau OE jpg su vietovės žemėlapiu (dėjau pabandymui Antakalnį),
nusirodau 5 taškus, išsaugau .map failą;
2. Tada File->Save map to image file->Run Img2Ozf program konvertuoju į
ozfx3 formatą;
3. Įkeliu „Antakalnis 2_ozf.map” ir „Antakalnis 2.ozfx3” į telefono
folderį, kuriame guli ir kiti Androzic žemėlapiai.

Visi kiti žemėlapiai iš to Linkomanijos torrento veikia.