Tema: Re: Android offline navigacija
Autorius: Vaidas
Data: 2015-04-22 17:40:41
Peržvelgiau tuos here žemėlapius Lietuvoje - aplink Vilnių, keliose
kaimiškose vietovėse, kurias gerai pažįstu tiek iš žemėlapių, tiek
realybėje. Sakyčiau nepatikimi - kai kur rodo miško/lauko keliukus, kai
kur sovietmečiu asfaltuotų gatvelių nėra ar jos nepilnos. Duomenų
naujumas irgi neaišku - kai kur naujos gatvės yra, kai kur ne. Vienoj
vietoj pažymėta miško keliukas, o ten upelis :)

Tai navigacijai iš ten kokio miesto į miestelį už 200km tinkamas, bet į
kaimo turizmo sodybą vidury miškų rizikinga - gal vienu atveju idealiai,
bet kitu - tikrai ne.

Maps.lt ir OSM geresnis. Tik OSM toks man nepatikimas - ar nepakeis kas ko