Tema: Re: Nav N Go iGO 8 v.8.3.2.73871 (2009.01.25) official retail R3PDAversionupdate
Autorius: md
Data: 2009-03-20 13:41:18
Tai cia jo, viskas liuks. Tiesiog pas mane PNA Beckeris, dar beto su
WinCE 4 ir nera taip labai paprasta ir smagu metyti tuos instalus.
Tiesiog pries metus susitvarkiau IGO8.0 su visos Europos zemelapiais,
isbandziau praktiskai nevienos keliones metu - veikia tvarkingai.

Iskaitant kiek laiko praleidau tai dabar norisi "pasidziaugti" darbo
vaisiais - tiesiog kelis metus ramiai naudotis. Galbut veliau reikes ir
gelezi atnaujinti kartu, ne vientik softa. O sukomplektuotas aparatas
gales toliau tarnauti naujam seimininkui.