Tema: Re: iGO8_v.8.3.2.64029 - sys.txt failas (daumrimui)
Autorius: daumrimas
Data: 2009-03-15 15:31:31
As apsoliuciai nenaudoju jokiu tai pataisymu.
Pas mane jie minimalistiniai...Ten stovi net 4 versijos. Tad skiriasi tik
direktorija...
Jei konkreciai tai 8.3.2.64029 versijai. Pas mane ji stovi be instaliacijos.
Tad katalogas SD korteleje pavadintas iGO832_PDA
Pats sys.txt atrodo taip:

 [project]
name="igo8_pda"

[folders]
app="%SDCARD%/iGO832_PDA"

[interface]
maxzoom2d=6000000
show_exit=1

[rawdisplay]
driver=gdi

Vienai stabilesniu ir mano ASUS 636 veikianciu geriausiai - 8.3.2.64873
versijai jis atrodo taip (katalogas SD korteleje iGO8_832)

[folders]
app="%SDCARD%/iGO8_832"

[interface]
maxzoom2d=6000000
show_exit=1

[map]
2dheadup=1

Kaip matai nieko ypatingo ir veikia pas mane uztikrintai