Tema: Re: Akmenukas Navigon
Autorius: svogunelis
Data: 2013-08-27 09:44:37
Apačioj jau paminėjau, kad ant iOS naudota, nes buvo pamastymai apie Sygic
dėl iOS7 :)
Pats Navigon legalus ir pirktas, naujausia versija, mapai irgi naujausi, na
kas yra tas yra oficialiai.

Kokie jūs visi protingi ir gudrūs prie kompų komentuodami ir paties galva
turbūt prisiūta :)
Man lieka iki vestuviu pradžios 15 min laiko, vietovė visiškai nepažystama,
skubu, va taip ir gavosi, tiesiog dalinuosi Navigon trūkumais, kad nėra kaip
atjungti žvyrkelių (kas buvo senam Androidiniam IGO prieš 3 metus, ir dabar
kaip suprantu yra tiek Android ir iOS) arba negali pasikoreguoti kelio (nes
buvau svečiuose iš vakaro ir man patarė kaip geriau važiuoti, bet pasimiršo
ir iškrito iš galvos kita diena, kai važiavau į Avižienus). Dar ir pliusu
pavadinau, kad net mato tokius šunkelius, kai iš vis turėtu būti neįdomu
lietuviški šunkeliai. Bet turbūt ne visiems suprasti, kad visko pasaitaiko
:) Tai tik mažas akmenukas į Navigon daržą dėl kelių funkcijų kuriu nėra, o
kad Navigon ne prie ko, tai faktas :) Pasikartosiu - turbūt ne visiems
suprasti ką norėjau pasakyti, apie kelias trūkstamas/naudingas funkcijas :)

O dabar nustatyta navigacijoj "Fastest", vietoj "Optimum", tai turbūt jau
gal nebekreips per lėtus kelius ar žvyrkelius, kito varianto neišgalvojau.
Tikiuosi.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:kvg8b2$7j9$1@trimpas.omnitel.net...

na tik viena mintis. sunku su prisiūta galva.... Navigon čia ne prie ko :)