Tema: Re: Androidui pirkti - kuria?
Autorius: svyt
Data: 2013-07-19 11:07:27
taip, net baltarusija pakenciama yra. Nauja dabar suinstaliavau, nu yra
europa, rusai be kompleksu vagia ir kopijuoja, ukrainieciai skundesi, kad
sudejo netikrus taskus, ir jie atsirado navitelyje. ZIurinejau europa nu lyg
randa nemazai adresu, taip is pirmo zvilgsnio neradau prie ko prikibti. Nu
man ji antroji navigacija, tai ir ziuriu ne taip kritiskai.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)