Tema: Re: tomtom for truck ir 9.x softas?
Autorius: svyt
Data: 2012-10-23 20:47:59
veiki jau tomtomas pakenciamai lenkijoj, nezinau tik kokia versija, ne mano
tas tomtomas. primo irgi gerai veikia, net rusijoj, tik kiek idomiai-
reikejo pries savaite ivaziuot i ceboksarus, veda aplink, per kita miesto
puse privaziavima, 250 km daugiau, nu paziurejau, prie pat autostrados kuria
arciau ivaziuot, galvoju jei ka rizikuosiu, privaziuoju, zenklas
sukvezimiams draudziama, po apacia prirasas- tranzitui. o man ir i galva
nedaetu vaziuot tranzitu pro ceboksarus, kai salia puiki autostrada, o i
pakrovima privaziuot nedraudziama. vat ir zinok kita karta ar tai kad veda
per aplinkui man aktualu ar ne. kita kart, jei leistu vaziuot pro tokius
zenklus, tai ir pravestu artimesniu keliu per centra.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)