Tema: Re: Q: Nuvi 2445 nemato Mapsourc'as
Autorius: amenox
Data: 2012-07-15 14:00:06
Šiaip informacijai - Mpaource greitai išvis bus nuimtas nuo gamybos ir
Garmin jo nesupportins , antra - nauji Garmin prietaisai jungiasi jau ne
kaip removable drive o visiškai kitaip ir jų Mapsource jau iš principo
nematys. O dėl antiviruso aš turėjau kitką galvoje, pažiūrėk šio posto
apačią ir suprasi. :) Niekam čia neįdomu kokį antivirusą turi ir kokia jo
versija. :)