Tema: Re: Kuris zemelapis geriausias/tiksliausias?
Autorius: svyt
Data: 2012-07-13 21:50:13
nu popieriniam nematai kur esi. pirmosios navigacijos tokios ir buvo,
linija- rodykle rodydavo kurioj pusej tikslas. nu surast koki taikos 111 ar
105 (staneviciaus koki 28) nama tikrai patogiau su ozi nei su tomtomu.
kiema randi, o kuris konkreciai namas,kai jie ten 3 sujungti i viena, jei
dar nakti tai ir paklaust nera ko. Cia to reikia daugiau greitosios pagalbos
vairuotojams, taksistam, policijai ir t.t. kas dirba dienomis tai pasiklaust
gali.
--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)