Tema: Re: Navigacija grybautojui (kad atsimintų taškus ar trajektoriją, kad nuvestų po grybavimo į mašiną)
Autorius: bat0nas
Data: 2012-06-06 15:06:36
Prekė + siuntimas 150Lt (tiek nuskaičiavo nuo kortelės) + 21% (t.y. 31.5Lt)
+ 30Lt = 211.5Lt. Aš suapvalinau iki 215Lt.

Tą pačią prekę perkant Amazon.co.uk ar pan. - 290Lt.
Tą pačią prekę galima rasti EU pigiau (t.y. artimesnę amerikietiškai),
tačiau nesiunčia į LT.

"mindis"  wrote in message news:jqncam$4qk$1@trimpas.omnitel.net...

cia iskaiciavus siuntimo kaina ir 21% nuo jos ?