Tema: Re: 2 arunass
Autorius: Shlipsas
Data: 2012-05-13 13:29:38
Jo, dekui su Igoriu susimatem, skambino kad jau sutvarke. Reset knopkes,
budamas totaliais zioplas iki shiol neradau kur ji yra :)
Vat su tai aktyvavimais preish kelis metus metus apsikaustes buvau ir
tvarkydavau gps deshinen kairen, bet kai pachiam prisireike, tai ir zhinios
pasene ir laiko nebeber.
Igo Primo man malonesnis dabar daigtas ir gps forume lengviau info
susirandu, bet kaip tu pats jau parashei, tai butent 800*480 ir yra tas
probleminis variantas. Welkom skreena rodo ir toliau stovi.

dekui visiems uzh pagalba labai :)

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius