Tema: Re: kaip į TT Go750 įdėti žemėlapius į papildomą kortą
Autorius: svk
Data: 2011-09-06 18:47:45
Na bėda ta, kad žemėlapiai nors ir legalūs, bet jie yra įrenginyje. Tad
norint visus parsipūsti - galima pakartoti persisiuntimo operaciją kelis
kartus, kol persiųs man visus regionus, kurių yra 4:
- Rytų Europa
- Vidurio Europa
- Pietų Europa
- Skandinavija
Norint pakeisti regioną - pajungi prie kompo, pakeiti ir po valandos turi
kitą regioną. Tačiau žemėlapiai persidengia ir kiekvienas toks žemėlapis
sveria apie 1,4GB. Tad visi 4 vėl netilps, persidenginės ir pan. Todėl yra
noras padaryti taip, kad įrenginys galvotų, jog jis turi 4GB atminties ir
parsisiųstų pilną Europos žemėlapį.

"Arunas"  parašė naujienų news:j41qiu$6q4$1@trimpas.omnitel.net...

O ka reiskia viska,ka rasiu?
Taigi klausi ,kaip nukopint zemelapius.Tai ir kopini paprastuoju budu
zemelapiu folderius,kurie yra legaliai parsiusti i kompa.Galima nukopint
visus 4 regioninius zemelapius ir viena bendra. Tiek turejo tau atsisiust
oficialiai i kompa.
Va,jei nori korteleje naudot nepirktus zemelapius,tada i SD kortele reikia
kopinti ir programinius failus is vidines atminties ir pachinti ttsystem/PND
Navigator faila. Arba ikopint jau prapachinta programos versija.