Tema: Re: Del Nokia navigacijos
Autorius: Nero
Data: 2009-03-05 22:52:14
Del Nokia Maps licenzijos nemanau kad ji bus prie daviklio, nes Nokia
puslapyje jo komplektacijoje tai neminima. Komplekta sudaro:
http://europe.nokia.com/find-products/accessories/all-accessories/navigation/gps-modules/ld-4w/technical-specifications
Nokia Bluetooth GPS Module LD-4W
Nokia Mobile Charger DC-4
Foldout User's guide for Nokia Bluetooth GPS Module LD-4W
Belt clip
Suction cup
Keyring

Sygic Drive - gerai zinoma navigacijos programa naudojanti TeleAtlas
zemelapius.
Gamintojo linkas: http://www.sygic.com/mobile/

Siaip kaip ir sako VNS - gali ir ta ir kita atsisiusti nulauzta ir
pasibandyti. Patiks - nusipirksi legalia kopija ir galesi atsisiusti
atnaujinimus.