Tema: Re: Sygic Aura Androidui
Autorius: Justas M.
Data: 2011-06-26 10:12:10
Gal galit man paaiskint kuo skiriasi patys zemelapiai pvz Aurai, iGo,
Garmin'ui, etc. Kaip as suprantu, pacius zemelapius kuria kitos firmos
(navteq, teleatlas ar smth.)..ir tie zemelapiai kaip ir turetu veikti visose
navigacijose, jei tik yra teisingam formate...Teisingai ? Nes kazkaip atrodo
keista siustis kazkokia Aura (bent man nelabai girdeta) ir rasytis pacios
auros zemelapius. Nelabai suprantu...

"E."  wrote in message news:it0dla$190$1@trimpas.omnitel.net...

Bëda paprasta: neveikia :)

Atsinaujinau firmware á 2.3.3, ir nustojo veikti...