Tema: Re: iGO mapai - 2010.09 TeleAtlas
Autorius: efka
Data: 2010-12-17 20:45:02
Labas,

o seniems Tamstos sandeliuko vartotojams?

Aciu

o jei nepavyktu indentifikuoti, tai variantas@rygveda.lt butu liuks :)

P.S. nors vis dar auto naudoju igo primo (na patinka ji man , ypac su GJ
skinais...) bet siaip zvejybom/medzioklem tik garmina... Jam turiu turiu
Colorado 400t.. ir kuo toliau tuo labiau brestu link automobilinio
garmino (naudoti su ltopo).

Amenoxui toks Afigennas pliusas- kiek esu ir cia ir tiesiai i garmin.lt
reportines LTopo klaidu- absoliuciai VISOS buvo istaisomos sekanciuose
updeituose...

Siap, nors abu is nevisai tu paciu poziciju, bet:

Daumrimas malacius.

Amenox'as- malacius.

abiems- DEKUI