Tema: Re: tomtom ar garmin?
Autorius: trenerio asistentas
Data: 2009-03-03 10:31:30
turiu garmina. ir turesiu toliau.
man jis paprastas ir aiskus ir kaip sako amenoxas, nx ta boeingo kabina.

 vienintelis dalykas kurio pasigendu - ispejimo apie virsyta greiti (igo tai
daro - man tiktu).
na gal dar normalaus lietuvishkai kalbancio diktoriaus, nes dabartine boba
su savo VAZIUOKITE ASHTUONIOLIKA ir ttt, tai juokinga buna.

p.s.

amenoxi, kur balsa normalu gaut lietuviska?