Tema: Re: Prisižaidžiau su savo Toyotos navigacija
Autorius: Vincas
Data: 2009-02-12 15:03:24
Ir aš manau, kad kažkokia nuresetinimo galimybė turėtų būti..... (kaip
nešiojamam kompui su sugadintu bioso slaptažodžiu. Juk atsato)

Sakyčiau būčiau kažką daugiau padaręs su tą NAVI, bet aš tik kaišiojau
diskus ir atjunginėjau akumo klemas.
Jeigu dėl to sugedo kompas.....

"Gedas B" <bgedas@hotmail.com> parašė naujienų
pranešime:gn169q$1qd$1@trimpas.omnitel.net...