Tema: Re: Nokia N95 ir igo 8 ar imanoma?
Autorius: maruska
Data: 2009-02-07 00:08:47
Na nezinau ,kaip ten kam, asmeniskai bandziau ir keliems instalinau .Tomtom
veike be priekaistu su isoriniu gps, su vidiniu N95 skundesi , ne vienas
sake kad kartais reikia laukti net kokia 10min kad pamatytu palydovus arba
dingsta jie aplamai atviroj vietoj, mano pastebejimai tokie , kad su
isoriniu GPS jokiu problemu  nebuvo nei del signalo ,nei del greicio
duomenu, o su vidiniu  GPS kas naudoja  tik zinau du pazystamus , bet
nesidziaugia :),toks vaizdas ,kad ten vidinio GPS jautrumas labai prastas
,as siuo metu naudoju E51 tomtom ir garmin5 versija viskas lygtai ciki,
turiu dar SE m600 UIQ3 ten naudojau tomtom ir garmin. tomtomas veikia gerai
irgarminas xt 4. kazkuri ten paskutine versija dar gerai veike, bet kai
updatinau iki 5tos,tai labai trukcioja , na tam  m600 prosas 200mhz, o E51
lygtai virs 300tu, manau ,kad tame ir yra beda.