Tema: Re: iGO8 R3
Autorius: daumrimas
Data: 2009-04-27 17:32:49
Reiktų orentuotis į paskutinę PDA versiją:
Nav N Go iGO8 v8.3.2.73871 (Jan 25 2009)
Be problemų veikia ir viena naujausių, taip vadinama PNA versija - Nav N Go
iGO8 v8.3.2.83157 (Apr 3 2009)
Jų mano adresyne nėra. Nespėju... Na reiktų ir savam darže truputį
apsitvarkyti...
Be to daugumai prieinami ir kiti resursai.
Man asmeniskai labai patikimai dirbo ir tebedirba truputėlį senesnė
iGO8_v.8.3.2.64873_2008.11.13
Ji jau pas mane yra.
Na aš tai laikau dabar jau kokias penkias versijas savo ASUS 636N. Nereikia
įsivaizduoti, kad tai labai jau daug vietos užima. Keliose jų tik po kelis
mapus... 50- 60 Mb kiekvienai. Ir tik vieną paprastai laikau su visos
Europos mapais.
Viena Navteq mapams, kita TeleAtlaso mapams, trečioji naujausiam Lietuvos
REGIO mapui ir t.t. Dar tebelaikau paskutinę R1 mapų versiją. Na dar yra iGO
AMIGO. Tad mano delninuke dabar yra visos šios paminėtos versijos. Kažkuom
kažkurią išskirti negalėčiau...