Tema: Re: garmin vs tomtom
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-04-27 08:19:28
"asistento treneris" <stuthofas@nazi.ss> wrote in message
news:gsrq75$u4h$1@trimpas.omnitel.net...
> turi perskaiciuot visa marshruta.

Perskaiciuoja tik trumpa atkarpa, ir taip turi buti. Kai daugiau nukrypsti
nuo pradzioje suskaiciuoto marsruto, tada perskaiciuoja visa marsruta.
    Jei nedaug nukrypus nuo marsruto, perskaiciuotu visa, butu nesamone. Kai
pirma karta suskaiciavo marsruta, juk ji pasitikrinai, ane?  Paskui kazkur
didmiestyje ne ten nusukai, buvo kelio remontas, naujas zenklas.  Logiska,
kad artimiausiu protingu keliu grizti i buvusi marsruta, o ne vaziuoji
kazkur kitur...     Kokia butu nesamone, jei, pvz marsrutas butu suplanuotas
per visa lenkija, o po pirmo perskaiciavimo nuvestu kitu keliu...   Ar po
kiekvieno perskaiciavimo vis tikrintumete marsuta, ar nenuvede kur nors
sunkeliais (kaip man iGo vede Italijoje.... ar kaip "krutus bachurus"
norgeje nuvede ne autostrada, o kalnais... )

Audrius K.
P.S. Marsrutu perskaiciavimas tikrai garmine veikia korektiskai, ir keista,
kaip zmones visikai nemasto logiskai, o tik "turejau tomtoma, jis skaiciavo
tupai, kodel taip pat neskaiciuoja garminas....)