Tema: Re: Navigacijos softas laptopui
Autorius: daumrimas
Data: 2009-01-28 20:43:44
Na nevadinkit mūsų maniakais, bet...
Ir iGO2006 PC ir iGO8 PC ir Garmin  PC ir Automapa tas funkcijas iš esmės palaikys.
Ir visos pakankamai įdomios. Ir ne tiek jau daug su Lietuvos mapais sveria, kad apkrautų kompą .
Gal labiausiai pritaikyta Automapa. Nes ji tam oficialiai pritaikyta. Jei tik domina ir GPS palaikymas.
Garmin PC versija neduoda normaliai planuoti be GPS signalo
O mane visiškai tenkina iGO2006PC ir iGO8 PC versijos. Nors jos nėra oficialiai išleistos, bet maršruto parinkimui tinka beveik idealiai...Nes man GPS palaikymas didžiajame kompe nereikalingas...
Dar aišku rekomenduoju Garmin mapsource ir Lietuvos Topo mapą...