Tema: Re: OT: Igo 8 skinas
Autorius: ROOTS
Data: 2009-01-16 22:32:24
Man navteq 081204  zemelapyje daugiau gatveliu Vilniuje suzymeta, kiemu, bet nera ju pavadinimu,  teleatlaso tu gatveliu isvis nera pazymeta
pvz Rasu g. 50, navteq rodo iki pat namo privaziavima, Teleatlasas rodo nama gilumoj be privaziavimo.
Man aisku reikejo Rasu50a, bet prie 50 namo neleido pasirinkt raidziu, neitrauktas reiskias