Tema: Re: Clarion
Autorius: ROOTS
Data: 2009-01-16 18:07:30
As ir turiu map770
Pirktas olandijoj, Altas sake jo gali atnaujint uz pinigus, 400lt atrodo. Nu nifiga sau pagalvojau
Nu as pasikrapsciau pasikrapsciau ir pats pasikeicau, vietoj igo2006 isidejau igo8
ir viskas veikia
Aisku reikejo biski galva pasukt, kad veiktu, sys.txt pakoregavau, exe pervadinau ir veikia
Is aparato minusu kolkas tik nelaikancios batareikos, jie vaiskciot pesciomis
Audio grotuvo nenaudoju, prasmes masinoj naudot nelabai yra, audiosistema masinoj vistiek juk yra, o ir koks ten garsas per maza garsiakalbi :)))
Blutufa bandziau, veikia