Tema: Ats.: Nu vis klausau ir negaliu aciklausyti .....
Autorius: Marimaras
Data: 2009-11-23 07:39:59
Pelevinas vienoj knygoje rase, kad buna gyvenime laikas, kada aplink girdi vien tik gera nauja muzika,
jos daug ir ji visa idomi. Taciau ateina diena, kai visa nauja gera muzika dingsta - atrodytu,
kad jos jau niekas nebekuria ir pradedi klausyt tas pacias senas dainas.

Tai reiskia tik viena - pasenai...
Kaip sakant, be pykcio :)

"ShowmanaZ" <a@aa.aaa> parase naujienu news:hebi1k$rlv$1@trimpas.omnitel.net...