Tema: Re: starterio remontas
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2009-12-16 07:52:52
tai anglies, ar grafito vis tik? :)

o siaip tai plauk su brake cleaneriu - bent jau mano garaze tai chemija Nr. 1. Lygiagreciai pagal poreiki dar naudoju Nefrasa (http://www.senukai.lt/apdailos-prekes/pavirsiaus-padengimo-medziagos-klijai/skiedikliai-tirpikliai/skiediklisnefrasas-05-l_5.html)
daikts tinkamas visur, greit garuoja, gerai nuriebalina, neagresyvus.

WDske tai net nezinau kur tinkama.. gal koki surudijusi varzta atsukt nebent...