Tema: Re: Sezono pabaigai
Autorius: Martynas | www.bagazines.lt
Data: 2009-09-25 08:56:17
Sveik dar karta,

bandau is eiles.

- stiklas tonuotas nepolerizuotas, su polerizuotu nesimato displeju.
Isbandyta su skraidymo technika.
- remelis lankstus, tvirtas be astriu, metaliniu ir galinciu suzeisti daliu.
Cia is gamintojo lupu. Is savos patirties, tai buvau atsisedes ant ju nieko
nenutiko. Bet, tai reiktu palankstyti turbut, neuzilgo leksiu miestan ir
pasiziuresiu kaip jie elgias, tikiuosi nesprogs i sukes :)
- Mus rasti Sausio 13-osios g. 31, Vln. Geriausia skambtelt pries atlekiant,
bo pusiau isikelem, tai kartais islekt tenka.

--
Pagarbiai,
Martynas