Tema: Re: kaciarga :)
Autorius: YZF
Data: 2009-08-01 14:19:48
parinkus lap timer rezima (mode), tada spaudi lygtais reset knopke ir
keiciasi irasyti laikai. Pas mano mota atmintyje telpa iki 99 lap'u bet kiek
pamenu kai turejau 06 ZX10R tai arba 40 arba iki 99 issisaugodavo. Jeigu
reset laikysi ilgai tada issitrins visi laikai. Dar ir bendra suma visu
laiku ten irgi poto rodo.