Tema: Re: domina cioperis
Autorius: basketball
Data: 2009-07-30 15:26:13
Pilni skelbimai ju. Pernai toki ivaldziau. Kaip pradedanciajam, tai nzn ar
rekomenduociau. Svoris didelis, pats gana sunkokai valdomas. Teko ir blyna
aptureti nemenka. Detales brangios.
Mano kaimynas pardavineja. Nusipirko pernai, isleke kokius 5 kartus max ir
tiek to dziaugsmo. Dabar maciau dviratuka mina. Sake pigiau ir sveikatai
naudingiau.