Tema: Re: Avarija
Autorius: Korke
Data: 2009-07-29 16:50:04
"Quicker" <nera@mailo.spamui> wrote in message
news:h4peph$q4s$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai man ir raudona sviesa nepatinka sviesofore, bet tai nereiskia, kad
> turiu det ant pesciuju ir kitu dzigitu :D

ojei, botanikas kazkoks jauciasi isitraukes i diskusija apie motus. Ka cia
lygini kazkokio kaimo japo, kurio vazinejimo stiliaus cia niekas is
aplinkiniu nei mate nei zino su cia vietiniu esanciu? Kas jau tave nabaga
apvaziavo sankryzoje ? Atrodai kaip tas is anekdoto apie skambinanti i
gyvunu teisiu apsaugos draugija....

> Vaziuoti greiciau uz srauta, tai nieko blogo imho, bet vat trukdyti tam
> srautui pavojingu vairavimu, tai jau nieko gero...

kazkaip nesuprantu kuo cia susije pradine tema su tavo rasliava apie srautus
ir kitas tavo gyvenimo nesekmes susijusias su motodraiveriais ?

na nenuskilo soferiukui, ar su r'ru, ar su golpu uzsivertes butu, RIP jam,
tik nesuprantu ko cia gnalint reikia ant visu. O jei kazkokia nuoskauda
turi, tai nuvaziuok sustok prie tokiu (su GB numeriais motu dazniausiai) ir
isdestyk ten savo tiesas jiems ir "padiskutuosit".