Tema: Re: Kur ieskoti Hondos XR650R europietiskos (ne UK) lempos?
Autorius: Vejas
Data: 2009-07-29 14:16:02
Labai idomu. O kas jam ten nutiko? Is kur pirko? Uz kiek pirko ir kokios
bukles?

Manau paprasta butu mano atveju - cancelinciau pirkima per kredito korteles
firma, ir galetu pardavejas susikist atgal savo siurpriza. Kitas dalykas,
kiek skaiciau perkant per Ebay, lyg ir yra politika, kad per 7 dienas gali
grazint. Tik ten nesupratau vieno paskutinio sakinio apie UK grazinimo
taisykliu itaka. Bet man rodos yra pakankamai saugikliu, kuriais galima butu
pasinaudoti. O as nesu kuklus:)