Tema: Re: su zuikiu
Autorius: BAAS
Data: 2009-07-23 23:39:35
Ačiū už pamąstymus
turiu du klausimus
kadangi mano meistriukas mane jau kelintą kartą paveda
nutariau paieškoti naujo meistriuko
gal gali kas nors iš suzuikiu važnyčiotojų parekomenduoti specą?
antras klausimas
kas gali pasakyti į ką kreiptis Utenoje dėl sertifikacijos ?
viską norėčiau daryti legaliai be šmugeliavimų

BAAS

"BAAS" <jpaskius@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:h47agc$t4n$1@trimpas.omnitel.net...