Tema: Re: aušinimas oru
Autorius: svk
Data: 2009-07-23 22:54:15
ok, supratau, kad durną klausimą uždaviau. Išties visa pietų europa važinėja
ir nieko (aišku kai pavažinėja ilgiau - tada pas mus tokie atvažiuoja).
Išties, man neramu nes esu gana sunkus, o galvoju apie daigtą iki 50 kubikų,
nes jokių A lygio teisių neturiu, tik B - sunku bus tam varikliukui mane
tampyti.

"seitan" <seitan@_nereik_ring.lt> parašė naujienų
pranešime:h4ac8b$4p9$1@trimpas.omnitel.net...