Tema: Re: shadow
Autorius: seitan
Data: 2009-07-22 00:08:57
baigiam komercija :)
pac darei svingeriu vakareli ir valyt mano.
o shiaip geriau imt didesnio galingumo vien del to, kad nesionoretu po metu
tureti geriau.
emiau ish karto litra ir esu jau antrus metus patekytas valininmu.
veineintele nelaime man, kad jis man per mazhas bishki, ibo zhmonos ir mano
ugiai neimponuoja geram vazhiavimui.
del svorio - svirio centras aukshchiau, bet tai tik labiau pamokys baika
posukiuose suvokt, o paskui visi kiti bus lengvi.
atmink, kad 1100 shadovas sveria tik 270 kilu, kai tuo tarpu koks road
kingas apie shimta daugiau. nors svorio centras kai pas ji zhemas, jis
valdosi lengviau.

--
Seitan end Yvl