Tema: Re: Kur ir uz kiek Kaune galima pasimokint A kat.?
Autorius: Night
Data: 2009-07-16 13:50:50
Nu blet, eini i vairavimo mokykla ir mokaisi kiek reikia. Vis tiek teisiu be vairavimo mokyklos
neissilaikysi. siulau ARV auto - is savo nesenos karcios patirties del C kategorijos galiu pasakyti, kad
geriau rinktis didziausia, didziausia transporto priemoniiu pasirinkima turincia mokykla, o ne ten kur
pigiau... Sutaupiau 200 litu ble