Tema: Re: Pirksiu SM ratus WP vaziuoklei
Autorius: juodvarnis
Data: 2009-07-14 13:28:40
metai mocui nelabai turi daug reiksmes, priklauso kokia bukle ;)
metai 2001 pakeista viskas kapitaliai variklyje gal pries 40 valandu
(neklauskit kas, nes keite priestai buves savininkas, jei idomu detales
galesiu jo paklausti tiksliau), nors 520 nemirtingi sako, nelabai kas ten
buvo susideveje, Dino Pozniako reikia klaust jis ji priziurejes.
nuo 10.000lt galim pradet derybas, cia endurinis. jeigu del SM komplekto ir
kainos tai ziuresiu, geriau man viska vienu ypu parduot, kad nesitampyt poto
su smulkmenom.
taigi dar turiu plastmasiu antra komplekta, prieki su lempa ir plokscia, na
ir ten daug visko reik ziuret...

--
meistronamai.lt
supermoto.lt