Tema: Re: WR450
Autorius: asistentas
Data: 2009-07-07 09:57:51
kas 20h stumoklins grupes keist nereikes. na nebent smaugsi kaip motokrose
vyrai kad smaugia.

del visos kitos informacijos siulau kreiptis mano nurodytu telefono numeriu.
ash su ta salyga kad YAMAHA kontoroje nebedirbu, tai daug cia ir
nesisklaidysiu.

bet kokiu atveju trumpa ishvada: WR450F yra netinkamas tarpmiestiniam
turistavimui.  jis tinka mieste pasupermotinti arba jau tada lendi i
mishka/zhvyra/purwa.