Tema: Re: Praktikos egzas
Autorius: alias
Data: 2009-07-03 00:28:34
Tai kad aš pats ant to paties regitros fz6 smoothly prasukau aštunkę antru
bėgiu.

Gerai, kad motoakademijos instruktorius dar per praktiką, pamatęs, kaip
kankinuosi, pasakė, kad geriau jungčiau antrą bėgį - nuo to laiko galėjau
aštunkes sukioti kad ir pusę valandos plytinės aikštelėj, kur jinai į kalną
eina, ir kur rankeną pasukioti tenka, dėl ko ta aštunkė pradedančiajam
neblogas iššūkis būna.

Ir taip, nesiginčiju, čia viskas nuo paties motociklo priklauso. Su kai
kuriais galima belekuriuo bėgiu makaluotis -- bet faktas lieka faktu,
lyginant su pirmu bėgiu, antru bėgiu judėjimas tikrai tolygesnis, todėl
motociklo judėjimą daug lengviau prognozuoti ir kontroliuoti.