Tema: Re: noob klausimas
Autorius: Velnias
Data: 2009-06-18 23:18:30
Koks nors soft enduro tam reikalui IMHO tiks labiau - ar koks dvicilindris
Kawasaki KLE, Honda Transalp, ar koks Suzuki Freewind (daugiau plasmasiu,
grazesnis) - ir po miesta patogu maltis, ir i zvykelius/misko
keliukus/pievas, ir pakeliaut galima - tikrai universalus motociklai, jei
zadi ne tik asfaltu vaziuoti.