Tema: Re: Kuro riebumo reguliavimas
Autorius: Virgis <xxx@xxx.lt.>
Data: 2009-06-08 14:45:22
Na zinutes subj. turetu buti - "kas tokiam tai mieste isvalytu ir 
sureguliuotu karbus". Metodikos yra internete. Geriausiai rasti rimtesni 
manuala - jame buna viskas isdestyta.

P.S. Truputi apie pati sinchronizavima:
http://www.motomanai.lt/p-articles.id-178.back-1.html


"sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
news:h0irkm$cin$1@trimpas.omnitel.net...
> Na mechaniskai viskas atrodo tvarkoj, aparatas priziuretas ir geram stovy.
> Oro filtras Ok.
>
> Siaip mielai nuvezciau kam nors, kas supranta (o gal as slieku ieskau, kur
> ju ner), bet kas gali ta padaryt Vilniuj? Na kad daktaras patikimas butu.
> Tuo paciu ir pats daug suzinociau.
>
> Gal kur nors yra koks manualas apie karbu sinchronizavima, reguliavima ir
> pan?
>
>
> "Virgis" <xxx@xxx.lt.> wrote in message
> news:h0iprg$97u$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na, jei nera patirties ir patarimai nedaug pades.
>> pvz. Pasitikrinti kuro kieki kameroje permatomos slangutes pagalba
> (ziureti
>> manuale koks turi buti lygis); Pasitikrinti ar "teisingai" paduodamas
>> vakuumas (ar sveikos ir nenusimove slagutes); ar neneusimuse karbu
>> sinchrinizavimas (yra specialus monometrai arba pasidaromas "stendas"
>> pliauskos, permatomos slangutes ir tepalo pagalba), ar neuzsiukslintas 
>> oro
>> ir kuro filtrai; ar tvarkingi gazo bei patsoso trosai; ar patsoso trosas
>> turi "teisinga" eiga - pilnai atidaro ir pilnai uzdaro (esant reikalui
>> sureguliuoti) ir t.t. ir pan.
>>
>> Dar gali buti problemos su pludem ir adatom.
>>
>> Reziumuojant siulau nuvezti kam nors (kas tai supranta), kad atsuktuvo,
>> kompresoriaus ir zibalo pagalba isvalytu karbus bei sureguliuotu ir
>> sinchronizuotu.
>>
>> P.S. Raktas zvakes issukimui ne kazin ka kainuoja. Ne tik mocuose, bet
> daug
>> auto modeliu zvakes yra giliau nuleistos.
>>
>> "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
>> news:h0imsa$3t9$1@trimpas.omnitel.net...
>> > Na jei nusimanyciau daugiau, papasakociau. Moto, kaip matosi is 
>> > nuorodu,
>> > Kawasaki el250.
>> > Karbai du.
>> > Na o jei papasakotum daugiau, ka turi minty "kompleksiskai". Kaip
> minejau,
>> > isardyt viska iki karbu nepavyko, karbu sinchronizacijai ar 
>> > reguliavimui
>> > nei
>> > irankiu, nei patirties ner. Pas ka paklausti ar patirties pasisemti 
>> > irgi
>> > ner.
>> >
>> > Ziauriai cia pats sau sitoj stuacijoj atrodau, ciainikas visiskas... Nu
>> > bet
>> > reik pradet kada nors.
>> >
>> > "Virgis" <xxx@xxx.lt.> wrote in message
>> > news:h0imai$2tv$1@trimpas.omnitel.net...
>> >> O tai gal daugiau info apie moca? Koks kuro valdymas?  Del spec
> irankiu -
>> >> sazines reik turet, kad skustis, su 4 karbais problemu nematom (pas
> pati,
>> >> spejant is paveiksliuko ir www nuorodos tik 2 tera).
>> >> P.S. Vien "riebumas" cia ne prie ko. Kompleksiskai ziureti reikia
>> >>
>> >> "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
>> >> news:h0il43$kb$1@trimpas.omnitel.net...
>> >> > Ko tai motociklas veluoja su atsaku i gaza, rankena pasuki, o 
>> >> > apsukos
>> >> > po
>> >> > kokios sekundes tik pradeda kilt, toks pakankamai jauciamas lagas.
> Jei
>> >> > pasuki iki dugno, pauze dar ilgesne.
>> >> >
>> >> > Kvailas itarimas, kad kuro misinys per riebus (nes jei ant karsto
>> > padsosas
>> >> > ijungtas, tada suvisam gesta, pasukus gaza).
>> >> >
>> >> > Sakau, pareguliuociau misini ir ziureciau, kas daros, pries tai
>> > uzsirases
>> >> > esama varztu isukimo padeti.
>> >> > Mazu kas nors yra dares tokias operacijas, tiesa pasakius, nezinau,
> kur
>> >> > ten
>> >> > sukiot. Gal patarsit?
>> >> >
>> >> > Karbai va:
>> >> >
>> >> >
>> >
> http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/1989EL250B3LCA_E1611.gif
>> >> >
>> >> >
>> >
> http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/1989EL250B3LCA_E1612.gif
>> >> >
>> >> > P.s. Nu ir mocas. Ji tik ginekologas gali ardyt. Iki karbu taip ir
>> >> > neprisikasiau, kaip viska i rema sukisa, nzn. Ble zvakes 8 cm gylio
>> >> > sachtoj,
>> >> > be spec irankiu niekaip :-(
>> >> >
>> >> >
>> >> >
>> >>
>> >>
>> >
>> >
>>
>>
>
>
>