Tema: Re: Variklio grandine
Autorius: Virgis
Data: 2009-05-15 08:31:10
Na is tikruju, butu grandine (~300Lt), zvaigzdes (~x Lt, neaisku dar paciu
veleneliu stovis) ir dar tarpine(~100Lt)  + darbas(~x Lt), nes varikli
skelti reiks. Prie to pacio voztuvu tarpai.. Realiai reiktu ziureti -
itempejai megsta "uzsikirsti". Nenuemes variklio bei soninio dangtelio nieko
nepasakysi.

Geriau jau paieskoti nebarskancio...