Tema: Re: honda blackbird
Autorius: Anfora <k750moto(trinti)@gmail.com>
Data: 2009-05-12 14:28:05
nu ko nenugincysi, tai nenugincysi, esu oldskulinis, maciau kaip zmones
naujas jawas is mediniu deziu
plaktuko ir apciugu pagalba isislukstendavo, ir su ta pacia vazinedavo visa
gyvenima...
detales gaudavo po blatu is po skverno arba pavogdavo is tarybiniu ukiu ir
kolukiu...
ko pavogt negaudavo patys meistravodavo, zinojo vyrai kuo saiba nuo gaikes
skiriasi...
kitoniski laikai buvo... teisingesni.
o daba jei mocas dvieju metu senumo, tai jau gaidys, sakiu salnikus mat
reikia keist, pajamtu
veretionkes dapiltu ir gerai, neble, mandri visi, nugriuvo panasonikas, nesa
kokiam dedei vasiai
plasTmases sulituot, pajamtu lituokli ir patys susilituotu kaip tikri vyrai!
ka cia vyrai, ir
bobos siais laikais kitokios... tpfu ble! ir svarbiausia padangos buvo
universalios, galejai uzmaut
ant belekokio izo ar jawos, o dabar? iki ko dasigyvenom... nervai nelaiko...