Tema: Re: gal kas mergaites nori/gali pavezioti geguzes 9 d. Vilniuje?
Autorius: Vidas
Data: 2009-04-20 17:08:59
:) Manau, kad neproblema (zinoma, proto ribose).
Pirmine formuluote buvo "atsilygisim visais imanomais budais", taciau po
pauzes pasitaise "na, kiek seimynine padetis leidzia" :)

Kiek tarkim 30 min. paveziojimas galetu kainuoti, jei ivertinti litais?
Beje, gal zinot kas tuo uzsiima "komerciniais pagrindais"?

Siaip viskas prasidejo nuo to kad manes prase, bet mano kuinas sezonui
nesuruostas + as biski vengiu kazka vezti. Prisiminiau kad pries metus-du
maciau siame forume toki klausima, kuri, kiek pamenu, sekmingai issprende su
cia sedinciuju pagalba.

Vidas